عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود
►محفل عشـــــاق الحسین علیه السلام ◄ ................................................. میکده ی عشق حسین(ع)"حاصل عشاق است *کعبه ی ما محفل عشاق است* دارالجنون نوکران شما ارباب* سه شنبه شبها محفل عشاق است ............................................... وب سايت محفل عشاق الحسین علیه السلام مشهدالرضا، با رویکرد فرهنگی / مذهبی ، در راستای اشاعه معارف اهل البیت(علیهم السلام) و شعائر حسینی ، طراحی گریده است. بدیهی است نظرات و راهنمایی های دوستداران خاندان آل الله ، در بهبود کیفیت مطالب مندرج در سایت بسیار موثر خواهد بود. لذا مستدعی است نظرات پیشنهادات و انتقادات خود را به آدرسهای ارائه شده ارسال و ما را در این امر خطیر یاری رسانید. شایان ذکر است ، مطالب مطرح شده در سایت بر پایه قرآن و روایت رسیده از ائمه معصومین (علیهم السلام ) جمع آوری و ارائه می گردد. لذا در این راستا پذیرای مطالب جدید از قبیل احادیث با ذکر سند صحیح ، سخنرانی های مذهبی (بصورت صوت و تصویر) و همچنین طرح های مذهبی (تصویر و یا ایده جدید) می باشیم.
تبادل لینک هوشمند : برای تبادل لینک ابتدا مارا با عنوان محفل عشاق الحسین علیه السلام مشهدالرضا وآدرس http://oshagh128.rozblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

عنوان :
آدرس :
کد : کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار مطالب

:: کل مطالب : 243
:: کل نظرات : 363

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 4
:: تعداد اعضا : 8

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 134
:: باردید دیروز : 315
:: بازدید هفته : 722
:: بازدید ماه : 2,361
:: بازدید سال : 39,856
:: بازدید کلی : 481,073

RSS

Powered By
Rozblog.Com

  روضه بسیار زیبا-بردبار زمینه-العجل یابقیه الله(عج)-جان محمدی شورزیبا-گرمی بندگی ما-جان محمدی شور-به افتخارت زینب-جان محمدی سنگین بسیارزیبا-زهرا داری میبینی-سلیمانی پور شلاقی زیبا-عربی

بازنشرجلسه آرشیوی:کاشانی-سلیمانی پور-بردبار-جان محمدی-مراسم هفتگی 95/11/26-محفل عشاق الحسین(ع)
شنبه 27 اردیبهشت 1399 ساعت 15:14 | بازدید : 2280 | نوشته ‌شده به دست مصطفی 11 | ( نظرات 1 )
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

سینما در ماشین با ایرانتیک در تاریخ : 1399/03/13 - - گفته است :
سینما در ماشین
https://www.irantic.com/car-cinema
من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

کد امنیتی رفرش